Osolíme.cz

Věrnostní systém

5% zpět z Vaší objednávky na další nákup!

Za každý nákup u nás Vám přičteme 5% bodů z celkové částky nákupu na Váš virtuální účet. Každý bod představuje 1 Kč, kterou můžete na našem internetovém obchodě utratit za jakékoli zboží při dalším nákupu. Aktuální stav Vašich bodů můžete sledovat po přihlášení do svého účtu na e-shopu Osolíme.cz.

Aby to nebylo málo, tak Vám automaticky přičteme 10 bodů při vtvoření účtu do e-shopu Osolíme.cz.

A to není vše!

Pokud si vytvoříte účet přes Facebook tlačítko (najdete na našem profilu), přičteme Vám dvojnásobné množství bodů  - tj. 20 bodů.

Body za nákup a registraci se připisují automaticky a můžete je tedy ihned využít k uplatnění slevy.

Sleva se zpracuje automaticky a nemusíte tedy činit žádné kroky k uplatnění slevy. Po přihlášení a vložení zboží do košíku se Vám automaticky zobrazí Vaše aktuální sleva - stačí kliknout na odkaz Košík (vpravo nahoře).

Příklad

Nový zákazník si vytvoří účet na e-shopu Osolíme.cz. Zároveň vytvoří objednávku v hodnotě 250 Kč a zvolí dopravu za 99 Kč. 
Za registraci získá 10 bodů = 10 Kč. V košíku tedy ihned uvidí slevu z hodnoty zboží 240 Kč (250 Kč - 10 Kč). S dopravou tedy za první objednávku zaplatí 339 Kč (240 Kč + 99 Kč). 
Za tento nákup získá do svého virtuálního účtu nových 12 bodů (5% z 240 Kč). U další objednávky tedy získá další slevu ve výši 12 Kč.

Důležité!!!

Aby si Vás náš systém pamatoval musíte být přihlášeni (vpravo nahoře). Je to logické - pokud byste přihlášeni nebyli, nebylo by možné Vaši slevu identifikovat.

Všem zákazníkům, kteří si vytvořili účet od 1. 1. 2017 jsme automaticky připočetli 10 bodů za vytvoření účtu.

Do věrnostního systému se nepočítají náklady na přepravu a platbu. Body se tedy přičítají pouze za nakoupené zboží. Za objednávky bezdůvodně stornované ze strany zákazníka a nebo nevyzvednuté zboží se body danému zákazníkovi nulují. Vyjímkou jsou objednávky stornované ze strany prodávajícího a nebo objednávky stornované z důvodu nedostatku zboží na skladě. Prodávající má také nárok na nulování bodů těm zákazníkům, kteří by vytvářeli mnohonásobné registrace nebo jinak zneužívali bonusový systém.

Pokud má zákazník více bodů na svém virtuálním účtu a neuplatní celou slevu v nové objednávce, zbylé body se do další objednávky nepřevádějí.

Prodejce si vyhrazuje právo kdykoli ukončit věrnostní systém bez nároku na uplatnění nasbíraných slev.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace